Реєстрація декларації про відходи

04.12.2019

Реєстрація декларації про відходи

Після вступу в силу закону України «Про відходи» (стаття 17) всі суб’єкти, що здійснюють господарську діяльність та мають справу з відходами або їх виробництво призводить до утворення відходів, повинні надавати декларацію на відходи в строк до 20 лютого.

Важливо враховувати, що декларація про відходи має спеціальну форму, затверджену в 2016 році спеціальною постановою КМУ № 118.

Матеріали, необхідні для розробки декларації

Звертаючись до наших фахівців для розробки декларації про утворення відходів, клієнт повинен надати наступний перелік документів:

  1. Якісні копії договорів з компаніями, яким були передані відходи в поточному році. Важливо, щоб копії договорів були з ліцензіями.
  2. Точні дані про кількість вироблених токсичних відходів, а також про обсяги отриманої, переробленої та поставленої вторинної сировини за поточний період часу.
  3. Реєстраційна карта на відходи може бути розроблена тільки при наданні обсягів відходів, які заплановані в поточному році. Інформація з кожного виду відходів повинна розписуватися окремо.

На підставі цих документів наші фахівці починають розробляти декларацію на відходи. Крім описаних вище паперів, клієнт повинен надати копії таких документів (вони обов’язково повинні бути завірені у нотаріуса): свідоцтво, яке підтверджує реєстрацію підприємства, свідоцтво платника ПДВ, а також довідка з ЄДРПОУ. Кожну копію потрібно завірити особистим підписом і написати на ній «Копія вірна».

Законодавчі норми щодо надання декларації про відходи

Всі підприємства і суб’єкти, що здійснюють господарську діяльність, за умови перевищення Пзув в 1000, в обов’язковому порядку повинні отримувати дозвіл на здійснення будь-яких операцій щодо поводження з відходами. В даному випадку в силу в ступають такі законодавчі акти:

  1. Постанова “Про затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів”.
  2. Постанова “Про затвердження Порядку повідомлення державного адміністратора або дозвільного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства”.

Наші фахівці враховують всі нюанси і добре знайомі з законодавством України, тому декларація виконується на професійному рівні і не має жодних вад. В даному випадку професійна допомога дозволить уникнути помилок і відвідування різних бюрократичних інстанцій.

Що таке Пзув?

Пзув – це загальний показник з утворення відходів різної природи. Для його розрахунку використовується спеціальна формула:

Пзув = 5000 х М1 + 500 х М2 + 50 х М3 + 1 х М4

В даному випадку під М мається на увазі загальна маса, що розраховується в тоннах, а цифри (М1, М2, М4) – це клас небезпеки для навколишнього середовища.

Наші фахівці допоможуть розробити декларацію про відходи в Київській області. Додаткову інформацію можна отримати за телефонами, вказаними на сайті. Досвідчений консультант відповість на всі питання і роз’яснить всі нюанси.

 

 

Термін дії документа: 1 рік.

Термін виконання робіт: 5 діб.

Ціна: від 2500 грн.

Кваліфіковані фахівці ТОВ “Екологічний консалтинг” з радістю нададуть відповідь на всі Ваші питання.

Замовити послугу: